ח"כ סעדה מאשים: "המערכת משקרת והיועמ"שית מגוננת"

    אבי יעקב 1 Comment on ח"כ סעדה מאשים: "המערכת משקרת והיועמ"שית מגוננת"

    ח"כ משה סעדה ב'מהדורת הבוקר – סוף השבוע' עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן על ועדת חקירה לשימוש הלא חוקי בתוכנות ריגול ע"י המשטרה: "כל שימוש כזה הוא עבירה פלילית והראיות נפסלות משפטית. המהות של החקירה היא לבדוק שימוש ברוגלות בתיקים מתנהלים. בית המשפט לא יכול לבדוק את זה"

    צילום: Erik Marmor/Flash90
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן ב'מהדורת הבוקר – סוף השבוע' שוחחו בין השאר על הסערה האחרונה בקשר לוועדת בדיקה לפרשת הרוגלות, והעלו לשידור את ח"כ משה סעדה, לשעבר בכיר במח"ש, שפעילותו המרכזית בכנסת עוסקת סביב העניין. לדבריו: "המערכת מנסה לגונן על עצמה וגם היועמ"שית מגנה עליהם. כשכלכליסט חשף את הפרשה, אלשיך יצא ואמר 'זה שקר. מעולם לא השתמשנו ברוגלה', ועדת מררי מצאה 4 מקרים כאלה, ובוועדה בכנסת נמצא מספר קצת יותר גבוה. החדירה לפרטיות היא מוחלטת. לאורך כל הדרך שיקרו, וידוע שהרוגלות הופעלו גם בחקירת ראה"מ".

    "מררי הגישה דוח ליועמ"שית, ובו היא מודה שהיו מקרים שלא היו בסדר. אבל החליטו לא לחקור פלילית. הם הבטיחו שלא נעשה שימוש בחומרים אבל אחרי שבועיים התגלה שהם כן עשו שימוש. זה קו אדום וחייבים לחקור, כל שימוש כזה הוא עבירה פלילית והראיות נפסלות משפטית. המהות של החקירה היא לבדוק שימוש ברוגלות בתיקים מתנהלים. בית המשפט לא יכול לבדוק את זה. במקרים שכאלה ביהמ"ש מעביר למח"ש, אבל כן המערכת מנסה להגן על עצמה".

    "במושב החורף חייבים לחוקק את הוועדה לבחירת שופטים. על פי הוועדה הנוכחית, בשנתיים הקרובות ייבחרו 80 שופטים מצד אחד של המפה. לגבי חוק הגיוס, מה שצריך לעשות זה חוק קבוע ולא הוראת שעה שייפסל ע"י בג"צ, ומצד שני לתמרץ את המשרתים. אנחנו דורשים מהחרדים להתגייס, מה עם הערבים?".

    "בת"ב ריססו כתובת נאצה בבית הכנסת שלי. אמרתי 'הם מוסיפים שנאה, אני אוסיף אהבה'"

    האזינו



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      רפובליקת בננות הזויה